«بی خداحافظی» 45 و «ضد گلوله» 30میلیون در3 روز فروخت
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

علی سرتیپی از فروش 45 میلیون تومانی فیلم « بی خداحافظی » و فروش 30 میلیون تومانی فیلم ضد گلوله در مدت زمان سه روز از آغاز اکران این دو فیلم خبر داد .

 علی سرتيپي مدیر شرکت فیلم ایران و پخش کننده فیلم های بی خداحافظی همچنين درباره فروش فيلم «بي خداحافظي» به ایسنا گفت : فروش اين فيلم سينمايي شب گذشته در سينماهاي تهران 12 ميليون تومان بود و در سه روز گذشته فروش اين فيلم به 45 ميليون تومان رسيده است. اكنون در تهران 17 سينما «بي خداحافظي» را اكران مي‌كنند و سينماهاي شهرستان هم نمايش اين فيلم را از روز گذشته آغاز كرده‌اند.

مديرعامل فيلميران در پايان سخنانش به فروش «ضد گلوله» هم اشاره كرد و به ايسنا گفت: فروش شب گذشته اين فيلم 10 ميليون تومان بوده است‌ و در سه روز گذشته فروش «ضد گلوله» به 30 ميليون تومان رسيده است. اين فيلم هم مانند «بي خداحافظي» 17 سينما در تهران دارد و اكران آن در شهرستان‌ها از ديروز آغاز شده است.

به گزارش ايسنا‌، پس از حذف سينما «آزادي» از چرخه اكران عمومي سينماها ،موسسه تصويري شهر و حوزه هنري سينماهاي خود را در اختيار سه فيلم «كلاه قرمزي و بچه ننه»،«بي‌خداحافظي» و «ضد گلوله» نگذاشتند و اين فيلم‌ها سينماها و پرديس‌هاي مهمي مانند آزادي‌ و ملت را در اختيار ندارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب